|
Op 9 juni zijn alle wandelaars van de avond4daagse in Oldehove.
De deelnemers starten om 18.00 uur bij sporthal De Kooi. Om een leuke sfeer in het dorp te creëren en de wandelaars te motiveren zou u de nieuwe dorpsvlag kunnen laten wapperen. Leuk als u als dorpsgenoot meedoet. Fietsplezier in het Westerkwartier op zaterdag 13 juni
Op zaterdag 13 juni staat het Westerkwartier helemaal in het teken van gezelligheid, beweging en genieten van het prachtige Groninger landschap tijdens Fietsplezier in het Westerkwartier. Iedereen die houdt van fietsen, natuur en een gezellige tussenstop is van harte welkom om mee te doen. De deelnemers kunnen kiezen uit twee mooie fietsroutes van ongeveer 30 of 50 kilometer. Onderweg genieten fietsers van karakteristieke dorpen, uitgestrekte vergezichten en de gastvrije sfeer waar het Westerkwartier bekend om staat. Er zijn drie opstaplocaties:
De organisatie hoopt op een grote opkomst van recreatieve fietsers, sportieve deelnemers en gezinnen die samen een actieve en gezellige dag willen beleven. Meer informatie is te vinden via oranjerun.nl Update 31 maart: Bedankt voor alle stemmen! Er kan nu niet meer gestemd worden. Op de Algemene Ledenvergadering (ALV) van Dorpsbelangen Oldehove 2025 werd de vraag gesteld of het bestuur zou willen onderzoeken of een dorpsvlag voor Oldehove haalbaar is. Met succes! Meer dan 150 dorpsbewoners hebben een voorbestelling gedaan voor een dorpsvlag. Met dit positieve resultaat is DBO aan de slag gegaan. Een onafhankelijk grafisch ontwerper heeft 3 mooie ontwerpen voor ons gemaakt. Klik hier om de flyer te bekijken Op 16 april 2026 presenteren wij de nieuwe dorpsvlag van Oldehove tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV). Dus noteer deze datum alvast in je agenda! |
Archief nieuws
April 2026
|