|
Fietsplezier in het Westerkwartier op zaterdag 13 juni
Op zaterdag 13 juni staat het Westerkwartier helemaal in het teken van gezelligheid, beweging en genieten van het prachtige Groninger landschap tijdens Fietsplezier in het Westerkwartier. Iedereen die houdt van fietsen, natuur en een gezellige tussenstop is van harte welkom om mee te doen. De deelnemers kunnen kiezen uit twee mooie fietsroutes van ongeveer 30 of 50 kilometer. Onderweg genieten fietsers van karakteristieke dorpen, uitgestrekte vergezichten en de gastvrije sfeer waar het Westerkwartier bekend om staat. Er zijn drie opstaplocaties:
De organisatie hoopt op een grote opkomst van recreatieve fietsers, sportieve deelnemers en gezinnen die samen een actieve en gezellige dag willen beleven. Meer informatie is te vinden via oranjerun.nl Opmerkingen zijn gesloten.
|
Archief nieuws
April 2026
|